Palveluumme tyytyväisiä asiakkaita
Yli kymmenen vuotta sitten Tampereella katsoivat monialayrittäjä Tero Ylönen ja myynnin konsultti Antti Seppälä työkalentereitaan ja totesivat yhteen ääneen: "Jossain vaiheessa pitäisi ehtiä myydäkin”.
Kalenteri oli jatkuvasti täynnä ensitapaamisia, joiden tarkoituksen oli validioida liidi ja tunnistaa yhteistyön mahdollisuuksia sekä sopia jatkotapaaminen. Osa "ykkösistä" hoidettiin etänä mutta osa vaati matkustamista asiakkaan luokse. Parin tapaamisen päiväkäynti Helsingissä saattoi helposti viedä 10 tuntia siirtymisineen ja valmistuneineen ja jälkitöineen. Tästä konkreettisesta tarpeesta luoda systemaattinen tapa laadullistaa liidejä sekä tehostaa ja skaalata myyntiprosessin alkupään toimenpiteitä sai alkunsa Dista, Suomen ensimmäinen ensikontaktointia skaalattavana palveluna tuottava yhtiö.
Kymmenen vuotta myöhemmin Distalaiset ovat soittaneet ja analysoinee yli 1 000 000 puhelua eri ostajapäättäjäryhmille ja useammalle kuin 15 toimialalle. Koronavuosien jälkeen etämyynti on kaikkien huulilla eikä kymmenen vuoden takaista räppiä “kyllä etämyynti oikeasti toimii” ole enää tarpeen toistella samalla tavalla kuin vielä 10 vuotta sitten.