KONSULTOINTI

Paras myynnin asiakaskokemus | Eniten kontaktipisteitä | Ennustettava myyntiputki | Ei yhtään laahaavaa opportunitya

Tarjoamme yrityksellesi B2B-myynnin digitalisointia ja prosessimuotoilua parhain sisällöin

Keskitymme strategioihin, joilla voidaan nostaa CRM:n käyttöastetta oikeiden toimien ja mittareiden avulla. Auditointipalvelumme kartoittavat nykyisen tilanteen, tunnistaen pullonkaulat ja tarjoavat konkreettisia ratkaisuja optimaalisen CRM-hyödyn saavuttamiseksi. Lisäksi tarjoamme näkemyksiä myynnin taktiseen tekemiseen, jotta voitte saavuttaa parempia tuloksia ja tehostaa myyntiprosessejanne.

muotoiluilla prosesseilla kontaktipisteitä

Digimyynnissä asiakkaan päätöksentekoon vaikuttavien henkilöiden poimiminen mukaan myynnin kohteeksi onnistuu vaivatta.

Digimyynnissä etätapaamiset otetaan vahvasti mukaan osaksi B2B-myyntiprosessia. Malli tarjoaa enemmän luonnollisia kohtaamispisteitä asiakkaan kanssa ja näin olet lähellä asiakastasi ja heidän useita päätöksentekijöitään jokaisessa myyntiprosessin vaiheessa.

myyntiputken johtamisen pelikirja

Johdonmukainen myyntiprosessi pitää pallon myyjällä ja ryhdittää tekemistä.

Digimyynti ei ole vain tehokkuutta, sen avulla myyntiorganisaatiot ovat muuttaneet myynnin oikeaksi palveluksi. Myyntiputki etenee myyjän käsikirjoituksen mukaisesti, mutta asiakaspotentiaali ei koe, että hänelle tuputettaisiin tai että häntä ei kuunneltaisi. Kadonneita lampaita on vähemmän: myyt aina itse – et lähettele materiaalia ja toivo parasta.

MYYNNIN AUDITOINNIT (CRM)

Myynnin sisäiset keskustelut raikastuvat ja syyt ei-vastauksille saadaan yhteisissä vuorovaikutustilanteissa asiakaspotentiaalin kanssa.

Auditoimme CRM-järjestelmän myynnin epäjatkumokohdat kaupan todennäköisyyksien näkökulmasta. Laahaavat opportunityt väistyvät ja asiakasrajapinnassa on useampia kontaktipisteitä, joissa olette mukana, kun teistä puhutaan.

myyntiputken johtamisen pelikirja

Systemaattisesti vaihteistettu myyntiputki useine kontaktipisteineen tarjoaa kohennetulle tuotteistukselle ja myyntiviestille vuorovaikutuskohtia, joissa ne saavat ansaitsemansa huomion.

Asiakasymmärryksen lisääminen ja oston esteiden poistaminen. Ketterät kaupalliset tuotteistuskokeilut, joilla kerätään validiteetti tehdä oikeat painotusvalinnat tuotteen ja segmenttien osalta.

tapamme toimia

  • Yhtäkään tapaamista ei bookata väkisin – tämä ei palvele asiakasta, eikä meitä. Soittajiemme palkkausmalli kannustaa tiimin yhteistoimintaan ja laadukkaaseen soittotyöhön, ei tapaamismäärän maksimointiin
  • Haluamme toimia asiakkaamme kumppanina ja tuottaa lisäarvoa muun muassa läpinäkyvän kattavan raportoinnin ja konsultoinnin keinoin, emme toimittaa pelkkiä tapaamisia kalenteriin
  • Tottelemme jatkuvasti päivittyvää dataamme, mutta ymmärrämme myös eri toimialojen lainalaisuuksia
  • Emme tavoittele pikavoittoja vaan jätämme toimeksiannon väliin, mikäli keskipitkän aikavälin molemminpuolinen hyöty ei toteudu