Palvelumme
Etätapaamiset asiakkaan B2B-myyjille
Suomalaisten päätöksentekijöiden käyttäytymiseen perustuva soittotyö (n = 1.000.0000 analysoitua puhelua)
Jokainen ei-vastauskin on kohtaaminen – asiakkaan brändin suojaaminen jokaisessa yhteydenotossa
Äärimmäisen tarkka ja läpinäkyvä raportointi jokaisesta toimenpiteestä
Konsultointi
CRM-auditoinnit sekä myynnin taktinen tekeminen; miten CRM:n käyttöaste saadaan ylös oikeilla teoilla ja mittareilla
- Datapohjainen outbound-myyntisuunnittelu
- SDR-pystytykset ja auditoinnit
Monikanavainen kontaktointi
Outbound-kysynnän 360°. Monipuolisempi liidivirta, parempi pito liidikantaan ja koko liidikannan hyödyntäminen. Toimenpiteitä voidaan tehdä ennen soittoja esimerkiksi liidien lämmittämiseen, soittojen aikana sitouttamisen lisäämiseksi (yksittäisestä tittelistä koskemaan esimerkiksi laajemmin päätöksentekoryhmää) ja soittojen jälkeen esimerkiksi ei-tavoitettujen tavoittamiseksi.
Myynnin muotoilu
Modernin myyntimallin suunnittelu nykyistä CRM:ää räjäyttämättä, jatkossa muun muassa avoimia tarjouksia johdetaan systemaattisesti.
Parempi ennustettavuus, optimaalisempi CRM:n käyttö, neuvot offline-tilanteisiin, parempi win rate ja nopeampi liidien läpimenoaika
Monikanavainen liidituotanto
Julkisia liidilähteitä (ns. tietopalvelut) rikastetaan soitto- ja käsityöllä sekä automatisoidulla tiedonhalulla
Hot & Cold -analyysit soittotyöstä eri toimialojen, kokoluokkien ja sijaintien perusteella; miten sanoma puree missäkin ja miten kohdistaa liidivalintaa entistä tarkemmin
Churnin minimointi ja asiakastyytyväisyys
Asiakastyytyväisyyden mittaaminen kvalitatiivisesti ja kvantitatiivisesti
Päätöksentekijäindeksit kuukausittain ja/tai kvartaaleittain ja/tai 1-2 kertaa vuodessa.
Miten asiakkaamme asiakasyhteistyö sujuu, missä ovat katkokohdat sekä milloin tehdä proaktiivisesti oikea-aikaista lisämyyntiä
Myynnin controller -palvelu ja resurssivuokraus
Tavoitteelliset ja koetellut myynnin tekijät asiakkaan käyttöön yhdessä sovittuihin myynnin täsmätehtäviin
Markkina entryt ja product fit -tutkimukset
Kaupalliset markkinatutkimukset outbound-soittotyön voimin, joissa voidaan sopia myös kaupallisia etätapaamisia
Hankkeen aikana tunnistetaan myös todellisen markkinapotentiaalin koko, joka auttaa suunnittelemaan asiakashankintaa ja markkinointia pidemmällä aikajänteellä.
Data-avusteinen segmentointisuunnittelu
Reaaliteetteihin perustuvan segmentoinnin suunnittelu
Kestävä ja elinkaarta suojaava myynnin transaktioiden annostelu rajallista asiakaspotentiaalikantaa suojaten
tapamme toimia
- Yhtäkään tapaamista ei bookata väkisin – tämä ei palvele asiakasta, eikä meitä. Soittajiemme palkkausmalli kannustaa tiimin yhteistoimintaan ja laadukkaaseen soittotyöhön, ei tapaamismäärän maksimointiin
- Haluamme toimia asiakkaamme kumppanina ja tuottaa lisäarvoa muun muassa läpinäkyvän kattavan raportoinnin ja konsultoinnin keinoin, emme toimittaa pelkkiä tapaamisia kalenteriin
- Tottelemme jatkuvasti päivittyvää dataamme, mutta ymmärrämme myös eri toimialojen lainalaisuuksia
- Emme tavoittele pikavoittoja vaan jätämme toimeksiannon väliin, mikäli keskipitkän aikavälin molemminpuolinen hyöty ei toteudu